Thursday, July 29, 2010

The illusionis


















salam

Hari tu aku ada cerita tentang benda pelik yang berlaku kat diri aku ni. Ada satu hari tu, aku ntah cam ne terdownload cerita The illusionis. Cerita ini memang best gile..name pun cam ilusi gitu..memang sesuai gan apa yang berlaku kat diri aku nie. 

Hero die Eisenheim, seorang ahli silap mata..lebih kurang cam tu la..Klu korang tgk cete ni,, aku rase memang korang ske..Eisenheim ni dlu masa kecik2, ada awek name sophie, tapi terpisah sbb si Eisenheim ni miskin. Last2 skali jumpe gak. Tapi awek Sophie ni da bertunag dengan Putera Raja. Pastu berlakulah permusuhan antara Eisenheim dgn Putera Raja nie. Then korang tgk la sendiri..aku nati cete xbest..Tapi cete ni ILUSi  si Eisenheim buat tu..perh!!..Die bleh hilangkan diri..

nak tgk pergi kat laman web ni..download pun bleh


2 comments: