Wednesday, October 13, 2010

DIKALA AKU KEBOSANAN???



Dikala aku kebosanan....
Aku akan mencapai Gitar Yamaha F-210 akustikku...melayan jiwa dengan melodi-melodi indah yang mampu merampas kebosanan dan mengembalikan kerianganku...
Tunggu sekejap...wahai kasih...


Dikala aku kebosanan....
Aku akan mencapai komik KREKO ku...membaca dan menghayati watak-watak animasi yang pelbagai...Bankai!!!


Dikala aku kebosanan...
Aku akan memicit dan menekan button-button console PS2 ku itu...Gol!!!


Dikala aku kebosanan...
Mencari teman-teman untuk berbicara dikala mengubat rindu kepadanya....Jom kuar???


Dikala aku kebosanan...
Kalau bosan sangat basahilah lidah anda dengan berzikir selain sentiasa mengigat mati...Sebab perkara yang paling hampir dengan kita adalah...
M.A.T.I.


Selamat Beramal...^_^


6 comments: