Sunday, June 20, 2010

Main Futsal





Salam sume..
.
Aku hari ini asyik dengan buku komik KREKO edisi yang lepas-lepas..banyak sangat kat atas katil aku ni..nak buang sayang. Esok nak pergi cari kotak simpan dan ikat. Tadi aku nak tengok bola Wc antara Ghana dengan Australia..Sekali member ajak keluar pegri main futsal..Mood malam ni kurang sikit sebab rasa malas nak pegi . Sebabnya nak tgk bola kat TV1 ni..rUmah aku ni tak der Astro,,tp periuk buruk ada la..Bukan senang nak tengok kat Tv 1 ni. Almaklumlah..Indah rupa dari khabar (jgn saman plak) hehehe...so, aku naik Keta Kancil 660 milik ayah aku..Brom..sampai-sampai je, jumpa member aku Tp namanye. Tau nama Nick nama? Kalou..hahah...

 Dia ni bukan senang nak jumpa .rajin sangat bekerja..Bagus2..sekali bawak adik jadi keper daa..ni adik lain..Dulu bawa adik lain jadi Gk,,sekali tak tahan kena rembat tukar daa..Perik!!(serik).Tapi Adik nie cekap daa..Berani macam ape tahan bola..dah la pakai cermin mata..Cool!!..Lawan kami Kengkawan yang Star player kampung..Kami ada star jugak..TP si kalou ni memang suka berlari..turun naik je main..fitness banyak..score xde sgt..tapi pandai membuka ruang gitu..haha..Jenor..Abe Jen..meminati Xavi..paham2 la main macam mana..Bijak kawal bola..Beselah budak Star..Amri..skrg da maju..Dulu sepak bola tak kena..sekarang dah pandai stop ball semua..Banyak buka ruang..Amir main suB..tapi Pandai, tak suka  pegang Bola lama lama..Aku..heheh..Tukang Kejor bola jer..de ruang aku rembat la..aku baru jer nak pandai2 gan futsal..Tapi letih la main benda ni.nant inext time aku nak duk bawah jer..malam tu kami sama2 score..tangan aku dan paha aku sakit..kene bedal gan bebudak lawan..cukup sejam..Puet!! bunyi hon..tanda bis sudah..Sorang bayr RM6..Aku pastu bli air..tgk la kejap Wc Ghana vs Australia..seri 1-1..kewell kne buang...Pastu bebudak ni ajak minim air kat kedai Amri..Aku mls nak p sebab pakai seluor pendek..tapidah dipujuk rayu dan diberi jaminan..aku ikut la..malam ni aku oder Teh o Beng.(teh o ais la)..kami bincang pasal futsal tadi..sambil2 dengar crite adik TP yang dapat sambung study Kat UNIMAS dalam pengurusan seni..Dia 50-50 nak p ke tak..jauh..lagipun Tp pun kat situ gak..Bulan 10 grad la..
Tepat kul 12:30, aku sampai kat rumah..so buat apa lagi..TDO??tak .tulis benda ni la..saja je..hahah..JUmpe lagi..

No comments:

Post a Comment